Real Time Analytics

Livet På En Kant

Total katastrof har inträffat!!!

Publicerad 2011-08-17 21:10:11 i Vanlig vardag,

Jag har nu varit och införskaffat föda. Helt plötsligt inne på affären var jag inte sugen på glass. Vad har hänt? Det här är ju total katastrof. Inte sugen på glass liksom. Ja, jag var helt enkelt tvungen att kontra kroppen med att köpa en påse godis, kex och ost. Hoppas att det kan kompensera för intagsbortfallet. Det här var ju inte alls bra.

Har kroppen blivit förgiftad av den nyttiga maten idag? Just nu känns det som det mest troliga. Imorgom måste jag äta kebab och pommes frites igen. Jag har ju kommit helt ur balans nu. Tänk om det inte finns någon ände var det här ska sluta? Hjälp säger jag bara.

Om jag inte kan uppnå mitt mål med att vara den fete, antar att det är vid BMI 30-35, måste jag satsa på att bli den sluskige. Det känns som att det är närmast min personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela