Real Time Analytics

Livet På En Kant

Till helgen...

Publicerad 2011-08-24 20:20:49 i Vanlig vardag,

..ska jag titta på en eventuell plats att ställa Hoppan på. Förresten kanske jag inte vill kalla henne Hoppan sen. Hon kanske också måste heta något med Bitch, som sin mamma alltså. Jag vill ju gärna tro att namnet har lite med personligheten att göra och Hoppan kändes ok. Hennes riktiga namn har jag ju beskrivit för er förut.

På tal om förra inlägget, ni vet det där med lögner och så, tänker jag inte berätta var det är jag ska åka och kolla. Det kan jag berätta i efterhand. Iofs tror jag att just i det här fallet skulle det nog kvitta. Det var det där med att skapa sig en egen uppfattning....

Jag tänkte lägga till lite mer här nu, men det får bli i nästa inlägg. Går inte att samköra de två grejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela