Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk om man kunde få ha U-landsproblem

Publicerad 2011-08-31 18:38:04 i Vanlig vardag,

Alltså tänk om vi svennenissar bara helt enkelt kunde få ha u-landsproblem några dagar. I första hand skulle våra liv gå ut på att hitta föda. Fatta vad enkelt!

Dag 1: Startade dagen med att samla dagg från löv för att få vatten. Fortsatte sedan med att leta bär samt skörda våra majs. Dagens största problem; känner mig lite hungrig och är irriterad på att mannen inte kunnat skjuta något djur.

Dag 2: Startade dagen med att samla dagg från löv för att vatten. Fortsatte sedan med att leta bär samt skörda våra majs. Känner mig något mer hungrig och något mer irriterad på mannen för att han inte kommit hem med mer föda. Börjar ledsna på honom.

Dag 3:Startade dagen med att samla dagg från löv för att vatten. Fortsatte sedan med att leta bär samt skörda våra majs. Känner mig ännu mer hungrig och ännu mer irriterad på mannen för att han inte kommit hem med mer föda. Har ledsnat på honom. Funderar nu på att byta ut honom.

Dag 4: Startade dagen med att samla dagg från löv för att vatten. Fortsatte sedan med att leta bär samt skörda våra majs. Känner mig jävligt hungrig och jävligt irriterad på mannen för att han inte kommit hem med mer föda. Har ledsnat på honom. Byter ut honom i morgon.

Dag 5: Startade dagen med att samla dagg från löv för att få vatten. Kände sedan hornen växa ut när jag såg mannen. Bestämde mig för att bli vän. Ja, inte var det med mannen då. Tog mannens så kallade vapen och spettade honom istället. Ingen idé att ha någon som inte gör någon nytta. Han har ju inte ens plockat bär(nu kan ni läsa disk om ni inte förstår sambandet). Det var ju tur att han mest bestod av skit då inte ens vapnet(en grillpinne) var särskilt dugligt. Inte gick han att äta heller. Det är förjävligt. Vad skulle jag med honom till egentligen?

Dag 6: Lever ett bra liv och tar hand om mig själv utan bekymmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela