Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ta vara på tillfällena och kommunicera

Publicerad 2011-08-31 19:55:30 i Vanlig vardag,

Det är så himla bra när man kan prata med människor. Igår berättade jag ju historien om vem jag träffade i stallet. Nu är ju allt utrett och jag kan inte säga annat än att det är som jag beskrev redan första gången. En riktig tio-poängare. Ibland är det bara att glömma allt som varit och gå vidare och blicka framåt i livet.

Jag tror att när kommunikationen tryter då skapar människan egna bilder och uppfattningar om hur saker ligger till. När man sedan reder ut det inser man hur mycket hjärnan målar upp av sig själv. Allt behöver inte vara vad det ser ut som.

Jag tror att man ska ta livet för vad det är och passa på att njuta medans man kan. Ta vara på tillfällena i livet som ges och inte kasta bort något som man faktiskt tror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela