Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så här blir det nu

Publicerad 2011-08-28 18:37:04 i Vanlig vardag,

Nu har jag lösenordsskyddat bloggen, åtminstone tillsvidare. Jag brukar kunna göra det en stund, sedan öppnar jag igen. Jag vill inte behöva ha en stängd blogg, men jag vill heller inte att det här ska hända igen. Försökte också avsluta kontot som jag haft kontakt med henne på, men det gick inte så bra. Hittade inte var man avslutar det. Nåväl, det får väl gå så länge. Anledningen till att jag gör så här är att jag kommit fram till att det är bäst för mig personligen och jag måste ju tänka på mig i första hand. Antar att jag kommer att ha den lösenordsskyddad en stund till typ klockan åtta sedan kommer jag att vara tvungen att öppna upp den igen, men då får det väl bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela