Real Time Analytics

Livet På En Kant

Puh! Det här blev bättre

Publicerad 2011-08-01 10:47:43 i Vanlig vardag,

Kollade lite mer igår inför mina kommande studier, inte för att jag har kommit in än men, man kan få merkostnadslån. Det innebär att jag inte behöver spara 8750:- varje månad fram tills utbildningen startar. Jag kan spara en del, men kan andas ut lite. Jag kanske inte har berättat det innan, men den utbildningen är det lite annat man måste betala och jag visste inte det här med csn innan.

Det innebär också att jag kan göra lite annat det här året som är än att bara spara ihop de pengarna.

Igår fick jag sms om de som skulle låna Norton. Jag har hört runt lite och det finns ett ställe jag hellre vill att han kommer till, men jag väntar på svar. Det här andra stället känns inte helt 100. Jag hoppas på ett positivt svar från den andra familjen snart. De andra kunde ta honom från den 17:e.

Nu ska jag försöka få tag på skolan som inte verkar vilja svara i telefon så jag kan läsa kurserna så att jag överhuvudtaget kan söka in till utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela