Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu är det ok att fortsätta stalka mig

Publicerad 2011-08-22 05:59:13 i Vanlig vardag,

Gästbloggsinlägget blev väldigt populärt och det var många som läste. Jag fick en bild också, men eftersom den här datorn har damp fick jag inte upp den. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag är galet trött. Kunde liksom inte somna, fast det kändes som att jag sov fast jag var vaken, eller något i den stilen.

Texten i blogginlägget tyckte jag var fin. Jag kände mig seriöst förföljd faktiskt, men efter att ha fått den texten är det ok. Den känslan som försvann.. Jag har andra som är inne minsta lika mycket och jag har på senaste tiden fått ett antal stalkers. Grejen är den att det är ok. De är ju mina vänner från stallet, mina grannar, släktingar eller har på annat sätt anknytning till mig.

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till jobbet. Den här veckan är tack och lov normal. Allt är tillbaka i sin normala ordning. Om jag ska vara ärlig känns inte kroppen helt ok, men jag orkar inte bry mig. Dör jag så dör jag liksom. Varje morgon när jag vaknar nu har jag ont i kroppen och det är lite bättre måndag morgon, men jag vägrar vara en krympling och tror att om jag inte känner efter kommer det att gå över av sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela