Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min nya design?

Publicerad 2011-08-13 22:21:09 i Vanlig vardag,

Funderar på att byta ut till den här designen. Självklart tänkte jag byta ut bilderna här uppe, men tänkte höra lite vad ni tycker? Är den här bättre?

Färger och så kan jag ju också byta ut om jag har lust. Den här känns ju lite mer proffesionell än min andra. Jag vet inte om de hjälper mig. Själv känner jag mig inte proffesionell och det är väl kanske inte ledordet på den här bloggen heller. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela