Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min bok

Publicerad 2011-08-25 09:53:22 i Vanlig vardag,

Alltså jag har kommit på att hela den här störda historien skulle passa bra i Harlequinbok. Jag kanske borde ta och skriva den. Det är nästan så att jag kan garantera att alla jag nu berättat det här sjuka för kommer garanterat att läsa boken. Ärligt talat är jag fortfarande förstummad över det hela. Jag ska skriva ett inlägg till om det här. Om jag lägger ut det nu eller lägger det i utkast och lägger ut senare har jag inte bestämt mig för ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela