Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lycka

Publicerad 2011-08-23 16:01:49 i Vanlig vardag,

Idag fick jag mail från ett av de här ställena jag berättar om ibland. Jag började nästan gråta av lycka. Sedan kom tankarna in på - vad ska jag göra om alla mina stora problem försvinner? Jag är lycklig. Innerst inne alltså. Jag vet inte var jag hittat den lyckan. Den är få förunnad att hitta i livet tror jag. Lyckan inom en alltså. Små problem gör kanske att den börjar tyna? Jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag till varje pris inte vill tappa den. Tänk om det är sant det som står i mailet. Om och när det sker vet jag inte hur jag kommer att reagera. Det tar nog några dagar att komma ur chocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela