Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite mer personliga inlägg: Första gången...

Publicerad 2011-08-05 21:59:39 i Vanlig vardag,

Jag fortsätter i samma anda som igår och här kommer ännu ett erkännande. Det här inlägget skulle kunna plats i min nya katergori knulla, men eftersom jag inte skapat kategorin ännu kan det inte ligga där. Nu undrar ni förstås "hur mycket jag ska våga skriva" och ja, faktum är, det gör jag också.

Ibland är det svårare att göra erkännanden än andra gånger. Jag vet inte hur jag ska klassificera det som jag tänker annonsera här. Jag tror ändå att det klassificeras som hyfsat lätt.

Idag var första gången någonsin som jag läst Blondinbellas blogg. Nej, jag är ingen bloggläsare. Jag tycker det mesta som skriva är ren skit. Idag floddrade jag förbi ett inlägg där rubriken löd: "idag grillade jag. Entrekotte blev det", men hallå liksom. Entrekotte? Hur fan ser det ut? Lär ju riva i käften när man ska tugga den iaf.

Däremot kan jag säga att det jag läste igenom i Blondinbellas blogg var faktiskt trevlig, saklig, rätt grammatisk och rättstavad läsning. (Ok, ett kommatecken fattades) Någonstans tror jag ändå att i slutändan är det texten som räknas och inte alla en miljon bilder man lägger in. Personligen skulle jag vilja ha mer bilder i min blogg och jag ska fixa det. Däremot kan jag inte kompensera någonting whatsoever om jag börjar skirva i klass med att jag äter Entré-kottar. I just fallet entré-kottar tror jag för allas bästa att det är bäst om vi inte lägger ut bilder utan vi låter det vara kvar i fantasins värld. Om jag ville vara provocerande här borde jag lägga ut blogg-länken, men jag är snäll idag. Dessutom kan det vara känsligt. Personen i fråga bor bara 2 km från mig och gemensamma bekanta finns.

Det var nog allt om inlägget första gången. Nu kanske ni undrar hur det här skulle kunna passa ini i kategorin knulla? Jo, ni förstår. Det här är min blogg och om jag anser att det här passar in, ja, då hamnar det väl där. Eller?

Kommentarer

Postat av: Niles

Publicerad 2011-08-05 22:09:25

Sv: Hahahaha! nära på...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela