Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kara Åke

Publicerad 2011-08-20 18:49:55 i Vanlig vardag,

Nu verkar det bli kara-åke ikväll. Synd för de andra för jag lär ju vilja sjunga. Man kan bara hoppas att det är PRO som är ute ikväll och att de kan stänga av sin hörapparat. Jag föredrar faktiskt att sjunga Singstar för då kan man skylla på att man ville vinna. Ni vet det är ju inte direkt så att man måste hålla tonen jättebra på läget easy i Singstar.

Nej, när det är the real shit har man inget att skylla på. Jag får väl köra på charm helt enkelt. Min engelska är tack och lov bättre än tågvärden i morse som sa "präss dä bättån to åpen dä dår". Han hade dessutom lite klätschig dialekt på det och jag höll seriöst på att garva ihjäl mig på tåget.

Igår hade jag ju inga problem med charmen då minst fem, jag räknade faktiskt inte, män vände sig om och omgående började ragga. Min tanke då, det är ju att jag lyckats med sminkningen. Tyvärr har jag konstaterat att ju mer horaktig man ser ut, desto fler som glor. Fast det är bra. Då kan man sålla rejält. Tyvärr hann jag ju inte ens gå fram till den jag spanade in då han hann försvinna. Jag kände faktiskt igen flera i det gänget han satt med, men de kom tydligen från Bro. Antagligen någon jag jobbat med då.

Jag tänkte lyckas med sminkningen ikväll med för jag tycker om när människor glor. Inte för att jag tycker att jag ser särskilt bra ut egentligen för det bryr jag mig inte så mycket om. Jag kör bara mitt race som jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela