Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jobbar som hora

Publicerad 2011-08-26 18:51:08 i Vanlig vardag,

Jag vet inte vad det är som händer. Jag försöker vara normal och det går sådär. Idag kan jag säga - jag har gjort det igen! En sådan där grej som man bara gör om man har livet på en kant, precis som jag. Det tog mig väldigt många år i livet innan jag insåg att alla inte är som jag. Att det inte är normalt helt enkelt. Tydligen avviker jag från normerna. Om det skulle finnas en bipacksedel för att vara människa skulle jag tillhöra biverkningarna som är "förekommer hos färre än 1 av 10000 patienter", fast det skulle nog mer vara åt hållet "förekommer hos färre än 1 av 8 999 999 999" patienter". Jag har nu kommit fram till att jag är den felande länken.

Idag pratade jag med Mr Big, eller egentligen får jag inte kalla honom det förrän jag har tagit fram något att måtta med och konstaterat att jag tycker att "det" är big, men jag gör det ändå. Det var när jag satt på bussen på vägen hem. Han och jag tror jag pratar om allt. Nu brukar vi inte komma fram till så mycket mer än att vi bara kommer till att prata om sex, så även denna bussresa.

Vi pratar även lite facebook och helt plötsligt säger jag: Jag känner en som jobbar som hora. Hon råkade lägga ut en av sina annonsbilder som profilbild en gång på fb. Han hör ju naturligtvis inte, så jag måste skrika åt honom: HON JOBBAR SOM HORA! Shit, tänker jag genast och inser att jag sitter på en buss. Satan också. Det där tillhör en av de saker man enligt normen inte ska skrika ut på en buss. Tittar mig omkring, ingen reaktion hos övriga, andas ut. Samtalet fortlöper, han frågar hur jag vet det och beskriver lite kortfattat att jag även sett hennes annons. Han frågar var och jag svarar. Han hör inte, så jag får återigen skrika ut. Denna gång var hon lägger ut annonserna plus hennes namn faktiskt. Åhh, jag sitter ju på bussfan fortfarande. Hur dum är jag egentligen?

Samtalet fortsätter och Mr Big är intresserad av att veta mer. Det här är ju sådant man normalt sett inte talar om med andra. Det är ju hysch hysch. Han frågar om hon är billig. Här kan man ju ställa sig frågan - vad trodde han - hon jobbar ju som hora, men jag svarar. Det stod 800:- för en avsugning i annonsen, det är väl billigt. Återigen - han hör inte varpå jag än en gång skriker ut i  bussen: HON TAR 800:- FÖR EN AVSUGNING! Sedan kliver jag av bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela