Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag kanske skulle gått den lilla promenaden igår

Publicerad 2011-08-03 07:13:37 i Vanlig vardag,

Foten kändes ju inte direkt bättre idag, men igår blev den bättre och bättre under dagen. Den är åtminstone bättre än den var igår morse.

Idag på em ska jag till stallet, men det blir nog ingen ridning för min del idag heller. Det är nog ingen annan i stallet och jag vill inte rida om jag är där helt själv.

Nu ska jag åka iväg och idag är det fint väder, solen skiner och livet kan inte vara annat än topp.

Jag ska göra ett försök att få till mina kurser idag igen. Igår var den jag skulle prata med inte inne. Om det inte går vägen har jag åtminstone min reservplan nu som jag kan använda mig av. En liten backup är alltid bra att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela