Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag kan tala om hur det här känns idag....

Publicerad 2011-08-18 12:36:09 i Vanlig vardag,

....för idag insåg jag nämligen en sak. För tre år sedan hände en sak som de flesta av er redan vet. Idag insåg jag dessutom att jag blivit blåst på 25 000:- ytterliggare. Det kändes inte särskilt kul.

Just i fallet med de här 25 000:- finns det en bra sak och det är att en part till blev lite blåst. Dessutom har den som blåste "oss" inte rent mjöl i påsen och är beroende av den andra parten. Det här kan ju bli riktigt bra! Sitter just nu och försöker få tag på rätt person som kan åtgärda detta. Det som är bra med pengar är att alla vill ha och det blir bra drivkraft av det.

Jag råkade nämna att den här andra personen körde utan F-skattsedel under tiden det här skedde. Ful får man vara men inte dum! och Alla sätt är bra utom de dåliga!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela