Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har inte rätt att döma!

Publicerad 2011-08-24 21:57:16 i Vanlig vardag,

Jag skulle lägga mig, men insåg precis en sak. Jag har inte rätt att döma någon annan. Hade någon bara sagt till mig vad 'som pågick' hade jag tyckt att det var ok. Jag accepterar alla för vad de är och hur de väljer att leva sina liv. Tacksam är jag, om ni kan acceptera mitt, men det är inget jag någonsin kräver. Jag accepterar fortfarande er. Nu är jag nöjd, för jag tror att det här är min slutgiltiga åsikt. Imorgon ska jag berätta en rolig sak som inte många av er tror på. Jag skiter i vad ni tror. Jag tror egentligen inte på det, men det funkar. Jag vet inte hur. Det bara gör det. Det är en rolig personlig sak alltså. Sov gott kära vänner och läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela