Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hej Helg!

Publicerad 2011-08-05 18:17:25 i Vanlig vardag,

Känns bara så bra med helg nu. Det känns dessutom som att jag är mer än värd det.

Jag och Vson ska åka till stallet nu. Det enda som är lite tråkigt där är att det inte är någon annan där utan man får vara själv hela tiden. Jag är ju en social människa och har inte alls någon lust att sitta där och uggla själv. Tror jag ska ta och ringa till Louise och höra om hon redan varit där idag. Om inte kanske jag kan få lite sällis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela