Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hej helg!

Publicerad 2011-08-26 15:59:14 i Vanlig vardag,

Äntligen helg säger bara jag. Den här veckan har ju varit helskum alltså. Omröstningen pågår ju fortfarande och just nu ser det ut som att ja-sidan vinner. Då ska jag bara kontakta den andra parten och höra om hon faktiskt är med på det eller om det bara var något hon skrev. Innerst inne vet jag att jag borde hålla mig borta helt från båda de två, men jag tycker ju att det här är lite roligt. Jag beslutade igår att omröstningen skulle avslutas ikväll och så kommer det att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela