Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första hela arbetsdagen

Publicerad 2011-08-08 17:46:13 i Vanlig vardag,

Sitter i stallet nu efter första hela arbetsdagen. Det har gått ganska bra idag. Jag kände mig väl inte på topp direkt, men jag lyckades göra allt som skulle göras. Nu sitter jag och funderar lite på vad jag ska hitta på. Tror att jag ska titta på lite stallplatsannonser och jag kommer hem iaf. Måste komma på något sätt att hitta tillbaka. På torsdag ska jag försöka få till en tid för att planera mina studier. Jag slutar nämligen lite tidigare då. Skulle vara bra med lite uppstyrning på den punkten och ett möte sitter nog fint.

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2011-08-08 18:04:00

Skönt att det gick ganska bra trots att du mådde inte så bra.

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela