Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens kvällsrunda

Publicerad 2011-08-02 22:08:52 i Egen träning,

Idag tänkte jag gå lite kortare för jag har haft lite ont i ena foten idag. Sedan kände jag mig väldigt trött på eftermiddagen. Det slutade med att jag tog en längre runda än jag tänkt mig från början.

Själva rundan blev inte så rolig idag. Först gick jag bort mot Antuna och fortsatte vidare rakt fram mot Väsby istället. Jag kom på precis när jag skulle gå över stora vägen att det nog inte var så smart att gå genom skogen ensam i skymning. Istället vände jag och gick upp bakom Kom Köpcenter och vidare mot Rotsunda Herrgård. Sedan gick jag hem igen. Totalt blev det ca 5,3 km.

Min tanke var först att gå typ 2 km bara för att komma ut en sväng, men när jag väl var ute var det så skönt så jag bara fortsatte. Foten känns inte sämre, tvärtom känns den till och med lite bättre. Jag får väl se hur den känns imorgon. Igår när jag gick med hunden trampade jag snett två gånger med den foten och det gjorde nog det där sista lilla till. 

http://kartor.eniro.se/m/a7fAQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela