Real Time Analytics

Livet På En Kant

2007 - året jag raderat!

Publicerad 2011-08-24 18:37:45 i Vanlig vardag,

På vägen hem idag kom jag på vad kvällens inlägg ska handla om. Jag har funderat lite under dagen på varför jag egentligen blev besviken i allt det här och jag ska berätta varför. Det handlar om en sak som hände för länge sedan nu. Det händer fortfarande andra idag, men, tyvärr ska jag väl säga, har det åtminstone blivit bättre för många andra. Jag fick betala ett dyrt pris för det bland annat genom ett antal hotbrev. Det gör inget. Jag har aldrig varit rädd. Den som har förlorat allt inklusive allt mänskligt värde en gång, vet att man kliver upp och går igen.

Det jag skrev igår var i kanten och nallade på det, men absolut inte på samma sätt. Jag hoppas ni förstår när jag skriver. Inlägget kommer först och främst ändå att handla om allt det andra som hände förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela