Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vson=trygghet!

Publicerad 2011-04-23 23:38:08 i Vanlig vardag,

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Idag har jag gjort något som jag inte brukar. Jag har druckit ren sprit och det var gott. Det var rom och det är sjukt gott. Överlägset godaste spritsorten. Jag och hunden åker tillsammans och det är skönt. När jag åkte hit satte sig värsta äckliga gubben på sätet precis bredvid mig och jag lovar. Hade han råkat ta på mig hade han seriöst fått en fet jävla smäll. Skulle inte bli första gången. Jag har gjort det förr liksom. Nu har jag Vson så jag tror nog inte ens att någon vill försöka. Lite deppig över en annan sak, men den saken tror jag löser sig av sig själv efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela