Real Time Analytics

Livet På En Kant

Världens bästaste!!!

Publicerad 2011-04-02 19:19:54 i Vanlig vardag,

Jag har haft en av de bästa dagarna på länge. Skit i ångesthelveten bara. Det är bara att glömma den. Idag åkte jag och Vson till stallet. Vi gick dit, kom visserligen iväg lite senare än jag tänkt, men det gjorde ingenting.

Tillsammans fixade vi hö och boxarna. Han fick vänta i Nortons box medans jag red honom på ridbanan. Norton är verkligen världens bästaste häst. Det är nästan så att jag funderar på att bli dressyrryttare istället bara för att han inte kan tävla några högre klasser i hoppning längre. Visserligen var han något stelare än vanligt idag, men jag vet också orsaken. Inget jag tänker skriva om här. Imorgon är han normal igen. Vi gjorde förvänd galopp och våra halvdana piruetter. Det var så sjukt roligt. Han var verkligen så himla fin att rida. Det är nästan så att jag nu känner kärlek till hästen såsom man känner till en människa. Åh, vad jag är lycklig.

Jag putsade rent alla saker, naturligtvis med hjälp av Vson annars hade det inte blivit ordentligt gjort. Imorgon kommer det att bli ännu bättre eftersom alla saker är rena och fina då.



Photobucket




Antelong

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela