Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu är jag äcklig igen.

Publicerad 2011-04-27 18:54:53 i Vanlig vardag,

Nu är jag hemma och har jobbat färdigt. Jag känner mig väldigt äcklig och skitig och ska ta en dusch. När jag satt på bussen hem började några killar som klev på bussen att prata om bajs. Faktum är att jag tror att det pratade om mig, tragiskt nog. Jag vill bara tillägga att det i sådana fall var hästbajs. Som tur var klev de på efter mig och före mig och de trodde att det var bussen som luktade. Det kändes iaf bra att låtsas vara oskyldig.

Idag har jag dessutom fått gräsligt ont i högra benhinnan. Jag hade så förra veckan också och det gick över när jag var ledig en dag. Imorgon har jag en del annat att göra och det kommer att bli bra. Jag behöver verkligen de här lediga dagarna ibland.

Nästa vecka vet jag inte var jag ska jobba än, men det lär lösa sig. Jag kör fortfarande på först till kvarn och där jag blir inbokad först - där jobbar jag. Jag tyckte det kändes enklast och schystast.

Idag blev det då ingen ridning av Norton eftersom mitt ben gör så sjukt ont. Det var ett extremt lidande att gå från stationen hem idag. Jag har tagit lite superliniment från stallet med mig hem och det kommer att göra att allt kommer att vara borta imorgon. Hästliniment är toppen vid sådana saker, speciellt arnikalinimentet. Det hjälper även mot träningsvärk.

Nej, nu är det duschen och sedan se om det finns något att se på tv ikväll. Annars känns sängen välkomnande redan nu även om klockan bara är 18.54. Då kanske ni förstår hur trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela