Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nattinatti skönt med nattligt sällskap

Publicerad 2011-04-24 22:26:23 i Vanlig vardag,

Nu ska jag lägga mig. Imorgon måste jag upp tidigt för det är arbeit igen. Jag känner att jag skulle vilja vara ledig nu, men om jag är ledig gnäller jag och vill jobba. Jobba är då det bättre alternativet eftersom det ger pengar och ledighet tar. Väldigt logiskt och gör valet enkelt. Fatta om jag inte hade häst hur mycket jag skulle kunna arbeta då. Jag borde väl kanske ha bara en häst. Speciellt som jag tappat all inspiration och vilja till att göra något överhuvudtaget med hästarna. Snart hoppas jag hitta den.

Det finns en sak som jag hoppas och ber för varje dag och det är precis ingen av er som vet vad det är. Tyvärr kan jag inte berätta förrän jag börjar sjösätta mina planer och tyvärr är det inte jag som bestämmer när det kan börja ske. Jag bara hoppas och hoppas för det kommer att förändra mitt liv totalt. Det skulle vara en så total lättnad också. Just nu känns det som att mitt livshjul har kärvat ihop och jag inte kommer ur det fast det är väl så det brukar kännas innan allt har fallit på plats och löst sig. Ni vet den där sista lilla biten för att det ska klaffa.

Ibland känns det också som att andras liv är perfekt. En del verkar ha lyckats med precis allt de har gjort. För mig känns det precis tvärtom. En del som jag träffat känns det som att jag förstört även deras liv också, jag inser ju att de är ansvariga för sina egna, men jag känner att jag har del i allt som går dåligt även för andra. Det är så sjukt. Jag vet ju att det inte är så. Det är inte förrän på senare tid som jag har kunnat bearbeta den här biten av mig själv. Jag vet också att det säkert är många som undrar vad fan jag håller på med och att jag är dum i huvudet som inte tar andra beslut. Sköt erat eget. Jag lever så här just nu och jag har för avsikt att ändra en del saker. Ni vet inte hela min historia och lika bra är det. De flesta av er skulle få en stor chock om ni kände till hela verkligheten.

Nog om det. Jag kan berätta lite mer senare. Nu ska jag lägga mig och hoppas på en ny bra dag, trots att jag känner mig lite lat när det gäller jobbet. Det sjuka är att jag vet att det är det här jag vill hålla på med fast i annan form. Jag vet bara inte hur. Just på det här sättet är jag väl inte så sugen på att göra det någon längre period, men ju fler dagar jag är där desto roligare tycker jag att det är. Jag är helt säker på att det finns en mening med allt och även med det här. Jag vill jobba på mitt andra jobb också så det är inte så, men just nu har jag mer timmar här och jag vill ju jobba så valet är inte så svårt. Just veckan som kommer fick jag förfrågan från det andra jobbet 45 minuter efter att jag blev inbokad här. Först till kvarn. De får väl helt enkelt lära sig att vara lite snabbare med planeringen. Jaja, det är inte mitt problem. Jag vill bara jobba och jobbar där jobb finns.

Just det mitt nya kosttillskott, vi kan kalla det för det, är toppen. Jag mår mycket bättre, hela jag känns friskare. Lite som att kroppen fått påfyllt och får ny påfyllning hela tiden. Jag börjar också se en kroppsformsförändring och det är bra. Nu börjar jag se ut som förut. Jag är intresserad av det här med mat även om jag aldrig kommer att bli ett extremt freak. Att köpa det här tillskottet var bland de bästa inköpen på väldigt länge iaf. Snart kommer jag att se ut som värsta vältränade även fast jag inte gymmar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela