Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mot jobbet och en bra dag

Publicerad 2011-04-18 06:16:27 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu sitter jag och har precis ätit frukost. Jag ska åka iväg och jobba nu. När jag jobbar på det här stället hade jag tänkt åka direkt till stallet, men idag blir det lite skillnad för en vän ska följa med mig till stallet. Innan stallet sedan blir det en tripp hem.

Jag var sjukt trött nu på morgonen, men det blir väl bättre om en liten stund. Jag hoppas att det passar att åka med den här bussen för annars måste jag åka en halvtimme tidigare och det känns bara jobbigt för då kommer jag väldigt tidigt till jobbet också. Imorgon är jag ledig för då kommer hovslagaren till Ante. Det känns som att det är välbehövligt då han kändes lite ömfotad igår när jag red. Det kanske är bra om han får vila idag. Onödigt att rida om han inte känns helt hundra.

Jaja, nu ska jag dra mig till bussen. Jag hoppas ni får en lika bra dag som jag har tänkt ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela