Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lögner är så jävla onödiga!

Publicerad 2011-04-25 12:59:24 i Vanlig vardag,

Alltså vissa saker förstår inte jag. Det skulle vara så mycket enklare om folk kunde stå för vad de gjorde. Speciellt om det innebär att det istället skapar lögner. Hamnade mitt i något sådant nu och då känner jag lite att jag får dåligt samvete. Var tvungen att ta ett moraliskt samtal med en person och höra om den tyckte att det var mitt fel. Nu förhåller det sig att jag utförde inte saken och det var heller inte jag som framförde informationen vidare. Känner mig nog oskyldig trots allt. Fattar inte varför jag ska få ångest och varför kan bara inte den som gjorde saken stå för det? Jaja, det är väl så här det är att leva. Allt blir så konstigt bara när det hamnar en lögn mitt i allt ihop. Det blir så fel då. Jag undrar ju om det jag såg inte stämde då heller, men jag har funderat på saken nu och jag såg inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela