Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite senare bekymmer

Publicerad 2011-04-22 05:58:03 i Vanlig vardag,

Nu ska jag alldeles strax åka och jobba igen. Lite ångrar jag att jag inte gjorde iordning lunchen igår, men, men jag hann idag också. Hur jag ska hinna fixa någon till imorgon orkar jag inte tänka på än. Jag börjar åtminstone vänja mig vid jobbet för det är ganska tungt och väldigt skitig blir man.

Helgerna är lite lättare faktiskt för jag har bra med tid att lämna ifrån mig hunden eftersom bussen inte alls är anpassad efter tåget och går en minut innan nästa tåg. Jag har liksom ändå trettio minuter att förspilla på att bara vänta på bussen.

Efter jobbet sedan ska jag iväg till hästarna. Imorgon har jag inte riktigt löst det med hästarna eftersom jag både ska jobba, sluta halv tre, hinna på middag till klockan fyra och däremellan även hinna med hästarna. Bara resan till middagen är en timme och det är resan hem också. Jaja, jag får helt enkelt komma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela