Real Time Analytics

Livet På En Kant

Katastrofsex

Publicerad 2011-04-18 21:06:35 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Jag har suttit en stund och funderat över vad jag ska skriva och jag har som inget bra att skriva om idag. Därför kom jag på idén att jag ska berätta en sak för er. Det är ju så här att jag har tidigare har skrivit att jag inte vill skriva något negativt här, för det är ingen som vill läsa negativ skit. Tyvärr är det så att flest läsare får man om man skriver en rubrik som tyder på att hela ens liv är katastrof eller en rubrik med sexantydan.

Nu verkar det ju dessutom som att just du är intresserad av en sådan rubrik annars skulle du antagligen inte sitta här och läsa just nu. Eftersom jag bara hade negativa tankar och saker att skriva om tänkte jag att jag bara skriver, och se, det blev det här inlägget handlade om. Vad ni som läsare är mest lockade av? Mitt liv är åt helvete. Ja, det kanske det är men som tur är, är jag jag, och då funkar det att leva ändå. Jag lever för dagen. Det är så mitt liv funkar.

Sex, ja, jag vet inte. Det är nog katastrof på det planet i mitt liv också just nu. Jag kanske måste gå ut och ragga upp något. Visserligen får jag "erbjudanden" lite nu och då, men det kan ju vara en fördel att man så att säga "tänder på erbjudandet". Nu gör ju inte jag det och då får det vara katastrofen som råder som får fortsätta leda ligan. Det är ju dumt att påbörja ännu en katastrof menar jag.

Nej, säkrast är det nog att skriva om vanliga dödliga saker. Inte så intressant, inte så många läsare, inga extraerbjudanden via sms eller liknande. Jag kanske till och med får ett nytt nu från någon desperat läsare, men vafan, vem orkar. Just nu kan jag faktiskt bara komma på en som jag tänder på och kommer erbjudandet just därifrån, ja, tragiskt nog skulle jag rycka ut på en gång. Man måste ju passa på när det så att säga är "annons på varan".

Nog om det här. Nu ska jag gå och vara seriös i mitt liv igen. Jag återkommer när jag inte är den bitterfitta som jag känner mig som just nu.

EX1  EX2  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela