Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hit & dit, fram & tillbaka, det är jag!

Publicerad 2011-04-26 16:23:29 i Vanlig vardag,

Nu är det faktiskt så att jag tycker bättre och bättre om det här jobbet som jag varit på senaste tiden. Idag var det en och tittade på 'min' tjänst och det kändes faktiskt inte bra. Jag har ju blivit erbjuden den tidigare och tackade nej, men nu fick jag ångest helt plötsligt. Typiskt mig. Fattar inte varför jag ska vara så ombytlig hela tiden. Nu är jag på väg till mina egna hästar och hoppas att det inte tänker börja regna. Senaste dagarna har jag märkt att jag vaknar hungrig hela tiden. Det är typ bland det värsta jag vet. Just det där med att vakna upp hungrig. Jag stannade därför till nu och handlade lite att äta. Tycker det är lite svårt det där, speciellt eftersom jag vill äta så lite syntetisk mat som möjligt. Jaja, äta måste man ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela