Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helgens lördagsnöje

Publicerad 2011-04-09 15:26:47 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Färdigjobbat för idag. Nu ska jag vidare mot min morbror och äta lite. Det ska bli trevligt. Eftersom jag är en nörd tog jag med mig stegräknaren och jag har idag gått 18534 steg redan. Dessutom tror jag inte att den räknade hela tiden för den liksom vinklade sig på byxorna jag hade den på idag. Jag ska ta med den imorgon också.

Idag kändes det inte lika tungt som tidigare dagar när jag jobbat på det stället. Då menar jag fysiskt tungt, men det tyckte jag sist också och då kändes hela jag som ett tuggummi söndag morgon när jag skulle upp. Det blir nog bra.

Nu hoppas jag att kommunikationen fungerat idag annars kommer nog mina hästar varken att få mockat eller kvällsmat. Helt plötsligt nu fick jag en liten aning om att kommunikationen kanske inte fungerar och då känns det hela lite illa. Fungerar det inte idag måste jag ta till åtgärd helt enkelt. Kanske att jag borde ringa, men jag tycker att det ska fungera ändå. Jag ska säkerställa det där med maten iaf. Den kan de inte bara vara utan.

Om en timme ska jag sitta på tåget så nu blir det en speedydusch, ombyte av kläder och lite piff på det sedan. Kommer att bli kanon!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-04-09 18:29:06

Är det medisarna som inte kan kommunicera? Det lär ju itne vara jag i alla fall för jag är ju inte i stallet idag och vi har inte pratat.. =)

Hoppas vi ses imorrn i stallet! Jag kommer sent, typ 17-tiden.

Ett tips med stegräknaren är faktiskt att sätta den i troskanten. Då sitter den alltid rätt och räknar som den ska.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela