Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helg, helg, helg.

Publicerad 2011-04-29 22:48:47 i Vanlig vardag,

Ja, nu är det helg och jag är trött, som vanligt, men den här gången beror det faktiskt på att jag ridit båda hästarna och att jag jobbat hela dagen. Imorgon blir det softardag och jag ska åka till stallet och ta det lugnt där och ha det bara bra.

Båda hästarna gick riktigt bra att rida. Jag kan skriva lite mer om det imorgon för nu måste jag verkligen uppsöka sängen. Det är knappt att jag orkar hålla ögonen öppna för att skriva. God natt och sov gott kära vänner. Jag uppdaterar mer imorgon när jag har fått sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela