Real Time Analytics

Livet På En Kant

Alltså nu måste jag fundera över mig själv igen

Publicerad 2011-04-17 08:56:33 i Vanlig vardag,

Jag har gjort en liten funderare nu på morgonen och kommit fram till att jag kanske inte är som andra ändå. Nu tror jag inte att jag någonsin påstått det, men jag kände att jag var tvungen att påpeka det bara. Just nu ligger jag och funderar på om jag inte ska gå bort och ta bussen hem. Bussen går inte förrän om en halvtimme. Det här var nog seriöst det varmaste vardagsrummet jag sovit i någon gång. Jag har ett stort problem och det är att om jag har täcket på blir det för varmt och om jag inte har det på börjar jag frysa. Världsliga problem som vanligt. Mina fötter gör lite ont, nu när jag är i gnällarmooden kan jag ta upp det också, och jag gick typ ingenting igår. Det är jättekonstigt. Jaja, nog om de världsliga problemen. Åter till verkligheten. Jag kanske ska gå till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela