Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nya program och sidor är alltid jobbigt

Publicerad 2010-12-29 23:02:00 i Vanlig vardag,

Jag har nu suttit och mekat med den här nya bloggen i två timmar. Det är alltid jobbigt i början tycker jag innan man kommit på hur allt fungerar med den nya sidan. Här verkar det vara betydligt mer kod än jag skrivit innan, eller, kod har jag skrivit förut, men det var bra många år sedan.

Jaja, det tar nog bara några dagar innan jag lärt mig hur det här nya fungerar. Huvudsaken måste ändå vara mina inlägg och inte hur sidan ser ut hoppas jag. Det jag saknar just nu är en bild i headern och jag får ta och lösa det på något sätt.

Nu är det sängen som gäller så jag kommer upp till imorgon och kan fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela